Flexibel Abonnement

Hoe werkt een CBD Abonnement abonnement?

Je CBD Abonnement werkt heel eenvoudig. Je start je abonnement waarna je een bevestigingsscherm te zien krijgt. Je abonnement kan elk moment stopgezet worden via je CBD Abonnement account.

Wat voor abonnementsopties heb ik?

Op dit moment zijn er drie abonnementsopties: een basis abonnement, een  maandabonnement. Deze abonnementsvorm maakt gebruik van terugkerende herinneringen, wat eenvoudig en altijd stopgezet kan worden. Ook kunt u een abonnement cadeau doen: dit kan in de vorm van een zelf te bepalen bedrag.

Kan ik ook een maand pauzeren?

Ja, je kunt je abonnement een maand pauzeren.

Zit ik vast aan een service?

Nee. Onze service is 100% flexibel. Je kunt je service pauzeren en stopzetten wanneer jij dat wilt. Hier hoef je alleen voor in te loggen in je account en de wijzigingen te maken die jij wilt.

Kan ik ook eenmalig een product bestellen?

Je kunt ook eenmalig een product bij ons bestellen. Start een abonnement van jouw keuze en ontvang je gekozen product bij je thuis. Let op: zet je abonnement pas stop op het moment dat je je product hebt ontvangen, anders wordt je order niet goed verwerkt. Zo ontvang je eenmalig een product van ons, al maken we je natuurlijk liever langer blij met mooie producten.

Bestellingen

Wanneer ontvang ik mijn eerste bestelling thuis?

CBD Abonnement verzend jouw product zodra de betaling binnen is. Op werkdagen voor 15.00 uur is dezelfde dag verzonden. Dan ligt het aan Post.nl wanneer het exact bezorgd wordt, maar de ervaring is dat dit de volgende werkdag of zaterdag zal zijn. Bestellingen op vrijdag na 15.00 uur en in het weekend zullen doorgaans de dinsdag erna worden ontvangen, omdat Post.nl niet meer op maandag de post bezorgd..

Ik kan dus ieder product kiezen die ik wil?

Ja, ieder product dat we aanbieden op onze website kun je bestellen!

Kan ik zelf zien wat ik heb besteld?

Op je accountpagina zie je je bestelhistorie.

Leveren jullie ook andere accessoires?

Ja, wij verkopen cadeaubonnen.

Kan ik ook een extra product bestellen naast mijn gekozen maandproduct?

Ja, dat kan zodra jouw gekozen abonnement gestart is.

Wat moet ik doen met een beschadigde of vermiste bezorging?

De verzonden producten worden altijd met track & trace verzonden, gezien de waarde van de inhoud.
Mocht er desondanks toch een product niet aankomen, neem dan binnen 14 dagen contact met ons op via druppelaar@cbdabonnement.nl.
Bij beschadigde artikelen graag een foto maken direct na ontvangst. Hierop moet de beschadiging en de enveloppe zichtbaar zijn. Stuur ook dit binnen 14 dagen naar druppelaar@cbdabonnement.nl.
Wij zullen dan zorgen dat per omgaande het product gratis opnieuw wordt verzonden.

Als het product mij niet bevalt, kan ik het dan retourneren?

Als de garantiesluiting is verbroken kunnen wij om veiligheidsredenen het product niet meer terugnemen.
Als je je bedacht hebt en de garantiesluiting is nog in tact, mag je het product op eigen kosten retourneren.
Je mag dan een ander product uitzoeken of je krijgt een tegoedbon ter waarde van het aankoopbedrag.
Die is overdraagbaar.

Betalingen

Wat kost een product bij CBD Abonnement?

Een CBD Abonnement abonnement kost vanaf €5,00 per jaar. De maandabonnementen gaan vabaf €15,00 per maand. Er worden geen extra kosten berekend en de prijzen zijn inclusief BTW.

Heb ik toestemming gegeven voor automatische betalingen?

Nee, we sturen alleen herinneringen na de looptijd van je abonnement.

Mijn account

Ik wil mijn profielinformatie aanpassen, hoe doe ik dat?

Log in op je persoonlijke account om je profiel, adres of status van je abonnement aan te passen.

 

Cadeaubonnen

Kan ik iemand een abonnement van CBD Abonnement cadeau doen?

Dat kan! Op https://cbdabonnement.nl/geven-en-krijgen/kan je een abonnement als cadeau kopen. Degene aan wie je het cadeau doet ontvangt een bon in de mailbox en kan van het CBD Abonnement genieten! Je kunt zelf het bedrag kiezen.

Het cadeau kun je personaliseren met een leuke tekst en degene aan wie je het cadeau doet kan zelf zijn product kiezen! Het cadeau stopt automatisch wanneer de laatste de waarde van de bon is opgebruikt en de cadeauontvanger wordt hierover per mail op de hoogte gesteld.

Ik heb een giftcard ontvangen! Wat kan ik ermee doen?

Je maakt een account door te registreren via de optie in de menubalk. Met de logingegevens zoek je een product uit dat onder of aan de waarde is van de cadeaubon. Bij het afrekenen staat in de linker bovenhoek de vraag “Heb je een cadeaubon? En de mogelijkheid te klikken op de zin “vul hier je bon code in’. Dan vul je de gevraagde gegevens in en klik je op Plaats Bestelling. De waarde van het gekozen product is hiermee van de cadeaubon afgeschreven. Nadat het tegoed wat op je giftcard stond op is, krijg je daar een mailtje van. Mocht je toch langer producten willen ontvangen, kun je zelf bestellingen gaan plaatsen.

Deel met Vrienden

Ik heb mijn code gedeeld, maar ik kan nog geen korting invullen?

Om te kunnen kiezen uit cadeaus, moet jouw vriend(in) eerst een abonnement zijn gestart. Zodra dit is gebeurd, kun jij jouw tegoed inwisselen op de afrekenpagina

Hoe kan een vriend(in) mijn persoonlijke kortingscode gebruiken voor de korting?

Je vriend(in) voert jouw unieke kortingscode in bij de check-out. Dit is nadat hij/zij een account heeft aangemaakt. Wij krijgen hiervan een melding. En daarna zorgen we ervoor dat jij direct daarna jouw tegoed ziet in jouw account overzicht.

Overig

Gelden er speciale actievoorwaarden?

Regelmatig bieden wij onze producten aan tegen kortingen. Deze kortingen zijn tijdelijk geldig. Per kortingscode mogen slechts twee abonnementen per huishouden (= uniek adres) worden afgesloten Wij behouden ons het recht voor om personen die misbruik maken van onze kortingscodes (zoals o.a. meerdere abonnementen afsluiten met gebruik van kortingscodes op hetzelfde unieke adres) op inactief te zetten. Deze personen krijgen hun geld geretourneerd en zullen de producten niet toegestuurd krijgen.

Wij doen aangifte van personen die misbruik maken van kortingsvouchers, dat wil zeggen codes invoeren die zij niet op persoonlijke titel (via mail) hebben ontvangen.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt contact met ons opnemen door gebruik te maken van de chatfunctie op onze website, een e-mail te sturen naar druppelaar@cbdabonnement.nl . We doen er alles aan om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden

Kan ik reizen met producten van CBD Abonnement?

Dat ligt er helemaal aan waar je naartoe reist. In veel landen is CBD verboden en goed voor zware gevangenisstraffen. We raden je ten zeerste aan goed uit te zoeken of het land van bestemming wel of niet toestaat dat de producten meereizen. Bij twijfel raadpleeg je altijd de overheid.

Naar welke landen verzendt CBD Abonnement?

Momenteel verzenden we alleen binnen Nederland en België.